Credincioșie pe linie

mielutSă fiu credincioasă în cele mai neînsemnate lucruri, fapte, vorbe – în ochii mei, ca să îmi poată da (în) stăpânire (peste) cele mai însemnate lucruri – în ochii mei, asta vrea Dumnezeu de la mine astăzi.

În „ochii” lui Dumnezeu toate lucrurile sunt însemnate, și au însemnătatea pe care o acordă El fiecărui lucru, fiecărui detaliu… El face toate lucrurile perfect și mă învață să fac la fel. Am de la cine învăța, doar că trebuie să văd lucrurile din perspectiva lui Dumnezeu, Tatăl meu.

El a pregătit faptele bune pe care să le fac. Fie să le văd, să pășesc în ele și să le fac cu credincioșie, să-mi dau toate silințele ca fiecare detaliu să fi făcut perfect, să-mi placă și mie ce a ieșit, să-mi placă ce am făcut, plăcere născută în smerenie, și trudă și încredințarea că am făcut ceea ce am făcut pentru slava lui Dumnezeu, Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.

La asta m-am gândit după ce am citit Cuvântul și meditația din această dimineață. Apoi am început o analiză.

Mă gândesc cu rușine la cât de pe apucate fac majoritatea lucrurilor și nu înțeleg de ce mă presează mereu timpul! Mă simt secătuită din punct de vedere emoțional și spiritual, din cauza așteptărilor altora; tind să devin indiferentă față de unele emoții omenești. Deși e indicat să nu mă încarc cu emoții negative, constatat că, în timp, și emoțiile pozitive îmi sunt afectate, întrucât nu mai simt mare lucru, nici bun, nici rău… Când mi se întâmplă asta, refac drumul și înțeleg că am un program supraîncărcat, nu-mi știu gestiona timpul. De aceea nu am timp! Niciodată! Ajung să mă gândesc că atunci când nu-mi mai „rămâne timp” înseamnă că l-am pierdut pe undeva! Am făcut ceva ce nu era necesar, m-am „lăbărțat” cu ceva și nu era cazul. Programul meu e prea încărcat? Mi-e teamă să acționez, nu știu la ce să spun „Nu” și la ce „Da”. Tolerez relații toxice și obiceiuri nesănătoase, suferință, durere nevindecată și am scopuri greșite. E grav!

Ceea ce fac astăzi contează, și asta va influența slujba la care mă va chema Dumnezeu mâine! Mă va promova, sau voi rămâne la același nivel, poate chiar mai jos, pentru a-mi învăța lecția?

Wayne Muller a spus: „Pentru că nu ne odihnim, rătăcim. Intoxicați de convingerea că lucrurile bune vin numai prin determinare și efort neobosit… din lipsă de odihnă, viețile noastre sunt în pericol”. Eu când mă voi odihni?

În loc să mă forțez și să mă zbat să merg înainte, vreau acum să mă opresc și să vorbesc cu Dumnezeu despre ceea ce se petrece în viața mea. În loc să mă simt izolată și apăsată de imposibilitatea situației în care mă aflu, vreau să mă rog.

Ajută-mă, Doamne, să am mintea îndreptată spre Tine. În această perioadă aglomerată și stresantă, ajută-mă să-mi pun în ordine prioritățile potrivit cu voia Ta, să am gândurile Tale și să las ca gândirea inspirată de Domnul Hristos să-și aibă autoritatea cuvenită în viața mea. Cuvântul Tău spune că mi-ai pregătit pacea. Fiindcă Tu ești Cetățuia mea și Izbăvitorul meu, nu mă voi lăsa tulburată sau cuprinsă de frică. Îți mulțumesc pentru că inima și mintea mea și-au găsit odihna prin Hristos Isus. Amin!

Ștefania

 

Un gând despre „Credincioșie pe linie

Lasă un răspuns

