Înainte de săvârșirea Ta

Înainte de săvârșirea Ta,
înainte să Te ia și să te bată,Pastorul meu
să Te scuipe,
să-și bată joc de Tine,
înainte să Te judece cu o judecată bolnavă,
înainte să Te ducă la Golgota ca să Te răstignească,
când Tu știai ce Te așteaptă,
când știai ce chin vei suferi,
și atunci Tu încă tot la mine Te gândeai…
Și nu mi-ai dorit altceva
decât să mă vegheze Tatăl ceresc,
încă de pe atunci, și pănă voi ajunge înapoi la voi,
din gândul Vostru m-am născut,
chiar dacă am venit pe pământ prin voia părinților mei.
Tu ai știut secunda în care luam chip
în pântecele maicii mele, ca în adâncimile pământului,
știai când voi trage în piept prima gură de aer pe acest pământ
și când mă voi pronunța cu primul scâncet;
știai încotro se vor îndrepta pașii mei de-a lungul anilor;
știai și refuzul meu,
cum Îți voi întoarce spatele oricât de dulci erau chemările Tale…
Ai știut și ziua în care urma să-Ți spun „Da”.
Și ziua în care am dorit să mă căsătoresc aici pe pământ,
și ziua când urma să am la randul meu copii.
Știi când sunt pe culmile bucuriei, sau în groapa deznădejdii…
și mai știi atât de multe despre mine…
Tu știi și când mă vei rechema,
de aceea, Te rog, ajută-mă să pot spune și atunci cu bucurie „Da”.

Ioan 17:20-21
Și Mă rog nu numai pentru ei, ci și pentru cei ce vor crede în Mine prin cuvantul lor.
Ma rog ca toți să fie una, cum Tu, Tată, ești în Mine, și Eu în Tine; ca și ei să fie una în Noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.

Lasă un răspuns

