Aş face puţin altfel…

descărcareDacă mi-aş putea trăi din nou viaţa… m-aş culca să mă odihnesc atunci când mă simt rău, în loc să pretind că pământul se va opri dacă eu nu voi fi la serviciu pentru o zi.
Aş aprinde lumânarea roz sculptată ca un trandafir, în loc să o las să se prăfuiască și să se schimonosească în cămară.
Aş vorbi mai puţin şi aş asculta mai mult… Mi-aş invita prietenii la masă chiar dacă pe covor e o pată şi canapeaua trebuia ştearsă.
Aş mânca popcorn în camera în care-mi duc musafirii şi nu mi-aş mai face atâtea griji din cauza prafului când cineva vrea să aprindă focul în şemineu.
Mi-aş face mai mult timp să-mi ascult bunicii povestind din tinereţile lor. Au trăit o viață de om împreună și au avut muuulte greutăți.
N-aş mai insista vreodată să mergem cu geamurile maşinii închise într-o zi frumoasă de vară doar pentru că părul meu e proaspăt coafat şi fixat… Aş sta întinsă pe pajişte cu capul pe iarbă. O, cât îmi doresc…
Aş plânge şi aș râde mai puţin uitându-mă la televizoru, şi mai mult privind viaţa…
Dar, cel mai mult, dacă aș avea o a doua şansă la viaţă, aş preţui fiecare moment, l-aş trăi, l-aș savura. Nu m-aş mai agita atât de mult pentru lucruri meschine şi mărunte.

Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează. Nici n-ar trebui să vă intereseze cine ce face… În schimb, putem să ne preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc; să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat, și la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul, emoţiile.”

Gânduri bune, dar sunt de învățătură pentru cei care acum pășesc la începutul vieții. Cei mai mulți dintre noi rămânem cu regrete, dar trebuie să ne iertăm pentru greșelile făcute și să apucăm pe calea bună de acum înainte!

Doamne-ajută-ne!

Ștefania

foto – google (tx.)

Lasă un răspuns

