De ce prietenii mei evanghelici îl susțin pe Iohannis și nu pe Ponta

Pentru mine contează să ştiu că sus, la conducerea ţării este un preşedinte care pune la loc de cinste familia.
Domnul Iohannis are ceva de dat tuturor românilor. Este un om inteligent și este adeptul „lucrului bine făcut”, nu „merge și-așa!”; sau mai tragem o minciună și mai ademenim niscaiva bieți oameni ușor de manipulat, din cauza sărăciei materiale și chiar mintale…

Sper și mă rog ca toți cetățenii români din diaspora să vină la vot pe 16 noiembrie 2014.
Te rog fierbinte, cetățean român din România, ieși la vot!
Nu lăsa pe altcineva să aleagă în locul tău! Într-un fel sau altul cineva alege în locul tău și nu cred că-ți va fi totuna, în următorii ani!
Pentru noi, dar mai ales pentru copiii noștri să mergem la vot și să alegem! Și să alegem bine!
Dumnezeu să ne binecuvânteze și să se facă voia Lui!

pentrusufletultau

Am observat (cu bucurie) că marea majoritate a prietenilor mei credincioși de pe Facebook îl susțin pe Iohannis pentru turul 2 la prezidențiale. Pe fluxul de știri îmi sosesc zilnic sute de postări, redistribuind articole ce promovează candidatura neamțului și cheamă la un vot împotriva lui Ponta. De fapt, dacă mă gândesc bine, nu cred că am remarcat nici măcar o postare a vreunui prieten în care să se declare deschis o opțiune pro Ponta.

De ce îl susțin evanghelicii (de pe Facebook) pe Iohannis? Există câteva motive pe care eu le consider mai degrabă secundare în acest moment, deși ele sunt importante. Unul este religia: Iohannis este evanghelic, iar Ponta pseudo-ortodox. Al doilea este reputația lui Iohannis de “neamț riguros”, ce a condus cu competență Primăria din Sibiu. Al treilea motiv ține de caracterul lui Ponta, pe care cei cu ochii deschiși îl cunosc sub numele de Primul Mincinos…

Vezi articol original 532 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

