Mi-e rușine…

Având în vedere că parcă eu aș fi scris articolul lui Florin, îl voi „share-ui”.

Mulțumesc, Florine, pentru că exprimi atât de bine, cel puțin o parte din simțămintele mele și, cu siguranță, ale multor altor cititori!

pentrusufletultau

Mi-e rușine.

Mi-e rușine pentru că deși cunoaștem tot mai mult aplicăm tot mai puțin

Mi-e rușine că trăim în “bisericuțe” și nu luăm seama la aceia (mulți) din jurul nostru care se simt singuri

Mi-e rușine de materialismul care ne-a pătruns adânc în inimă

Mi-e rușine că socotim mai grave lucrurile exterioare (lănțișoare, păr lung, cercei etc.) decât cele interioare (mândrie, mânie, invidie etc.)

Mi-e rușine de abuzurile și scandalurile create de unii din cei care se declară urmași ai lui Cristos

Mi-e rușine de lipsa de har care a îndepărtat pe mulți din adunările noastre

Mi-e rușine că afișăm obiecte cu mesaje ca “I ♥ Jesus” sau “What Would Jesus Do” în timp ce inima noastră este împărțită

Mi-e rușine că am construit ziduri și stăm refugiați în spatele lor în loc să ieșim în lume cu mesajul împăcării

Mi-e rușine de lucrurile îngrozitoare care s-au întâmplat de-a…

Vezi articol original 351 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

