Când o deținută poate ajunge o femeie împlinită…

„Întâlnirile cu ele mi-au arătat însă că Dumnezeu le privește cu alți ochi. El le iubește și este preocupat de viața fiecăreia, încercând să le câştige şi să le transmită dragoste într-un mod cu totul special.”

pentrusufletultau

Scris de sotia mea, Dana

-Vai, nu am văzut și nu am mirosit o floare de câteva luni de zile! a exclamat Ana, condamnată la câțiva ani de închisoare pentru fals în acte pe vremea când lucra angajată ca și contabilă la o firmă. Cu lacrimi în ochi a privit îndelung floarea pe care i-am dat-o și atunci am înțeles că viața cu toate experiențele ei poate fi cu totul altfel în condiții de detenție.

În urmă cu un an, am simțit că Dumnezeu dorește să duc dragostea Lui într-un loc mai puțin accesibil altor oameni, așa că m-am alăturat voluntarelor implicate în lucrarea printre femeile din penitenciarul din Cluj Napoca. Primul meu contact cu femeile din închisoare a fost o experienţă deosebită. În mintea mea erau adunate multe întrebări și așteptări legate de relația pe care o voi stabili cu aceste femei, condamnate pentru diferite infracţiuni. După ce am…

Vezi articol original 513 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

