Tineri rebeli?

Îmi amintesc de vremea când am început și eu să vin din ce în ce mai tărziu acasă de la … tineret. Când dădeam colțul străzii spre casa noastră vedem întotdeauna lumina aprinsă în camera părinților. Era imposibil să descui poarta și ușa fără să fac zgomot. Când intram în casă, lumina se stingea discretă. Era semnul prin care părinții mei doreau sî știu că le pasă de mine. Într-o seară, m-au luat în camera lor și tata mi-a zis: ,,Daniel, să nu crezi că noi nu știm prin ceea ce treci tu acum. Și noi suntem carne și sânge … n-avem aripioare de îngerași. Să nu crezi că n-am trecut și noi pe unde treci și tu acum. Suntem doar cu câteva colțuri înaintea ta pe aceeași stradă și-ți putem spune ceea ce urmează. Folosește experiența noastră. Nu te păgubi singur …  Și așa am făcut.

Tineri rebeli?.

Ștefania

Lasă un răspuns

