Ce face Dumnezeu cu cealaltă mână?

„Odată, pe vremea când fiul nostru de aproape trei anişori şi încerca să-şi clarifice cât de mare, dar mai ales cât de puternic este Dumnezeu, trecând cu el pe lângă un şantier, el cu ochii ţintă la macaraua care transporta un zid prefabricat, m-a întrebat:
– Mami, poate Dumnezeu să ridice macaraua cu o singură mână?
– Da, dragule, poate, i-am răspuns eu, fiind însă convinsă că vor urma – mai devreme sau mai târziu – şi alte întrebări.
– Dar blocul nostru, poate El să ridice chiar şi blocul nostru cu o singură mână?
– Da, dragul meu, El poate să ridice chiar şi blocul nostru cu o singură mână, l-am asigurat eu.
Seara, înainte de culcare, în timp ce-l înveleam, după ce şi-a spus rugaciunea, s-a ridicat în capul oaselor şi mi-a zis că vrea să îi cânt „El ţine tot pământul în mâna Lui”, „cântecelul ăla pe care l-am cântat ieri cu Tina”, surioara lui mai mare.

După câteva zile, Dani a venit la mine şi, privindu-mă cu ochii mari şi strălucitori, m-a întrebat:
– Mami, dar cu cealaltă mână ce face Dumnezeu?

Nu te întrebi şi TU, uneori, ce face Dumnezeu cu cealală mână, cu care „nu ţine pământul”? Fii convins că oricât I-ar fi de ocupate ambele mâini, mai are loc şi pentru TINE în îmbrăţişarea Lui plină de dragoste, şi, cu siguranţă are suficientă putere ca să te susţină. Să ai suficient din toate şi în zilele ce urmează, dar să nu uiţi că, indiferent de împrejurări, harul Lui îţi este fără doar şi poate îndeajuns! Iar când ai în faţă infinitul, să te gândeşti cum poţi să-i dai o formă în TINE.”

Lasă un răspuns

