Ma gandesc la Psalmul 50

La inceput de an ma gandesc, la ce ne spune Dumnezeu prin prorocul Ieremia: ‘… caci Eu stiu gandurile, pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde. Voi Ma veti chema si veti pleca, Ma veti ruga si va voi asculta. Ma veti cauta si Ma veti gasi, daca Ma veti cauta cu toata inima. Ma voi lasa  fiu gasit de voi…’. (Ieremia 29:11-14a) Aceste cuvinte ma duc cu gandul la Psalmul 50, pe care l-am citit nu demult si mi-au ramas in minte cateva versete: ‘Strangeti-Mi pe credinciosii Mei, care au facut legamant cu Mine prin jertfa! … Nu pentru jertfele tale te mustru:caci arderile tale de tot sunt necurmat inaintea Mea… Oare manac Eu carnea taurilor? Oare beau Eu sangele tapilor?  Adu ca jertfa lui Dumnezeu multumiri, si implineste-ti juruintele facute Celui Prea Inalt. Cheama-Ma in ziua necazului si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi. … Cine aduce multumiri, ca jertfa, acela Ma proslaveste, si celui ce vegheaza asupra caii lui, aceluia ii voi arata mantuirea lui Dumnezeu.’

Aceste cuvinte vreau sa-mi rezoneze in inima de-a lungul noului an 2013.

Domnul sa ne binecuvanteze pe toti cu intelepciune si pricepere sa-I aducem jertfa multumirii noastre, care sa arda pe altarul inimii noastre.

La multi ani!
Ștefania

Lasă un răspuns

