11 septembrie 2001, ÎNSEMNĂRI DIN VALE

Luni, 11 septembrie 2001, ne trimiteam bancuri prin e-mail.
Marti n-am mai trimis.
Luni ne simțeam în siguranță.
Marți a trebuit să ne revizuim această atitudine.
Luni discutam despre eroii din sport.
Marți am văzut cine sunt adevărații eroi.
Luni eram iritați că nu am primit banii promiși după recalcularea  impozitului pe venitul global.
Marți am dăruit bani oamenilor pe care nici măcar nu-i cunoșteam.
Luni erau dezbateri aprinse cu privire la reintroducerea rugăciunii în școli.
Marți nu găseai nici o școală în care să nu se roage cel puțin o persoană.
Luni părinții își certau copiii de ce nu și-au făcut curățenie în cameră.
Marți abia așteptau să ajungă acasă să-i strângă în brațe.
Luni eram supărați dacă trebuia să așteptăm șase minute la coadă la restaurant.
Marți eram dispuși să stăm și șase ore ca să donăm sânge pentru cei răniți și muribunzi.
Luni ne diferențiam în funcție de rasă, sex și convingeri religioase.
Marți ne-am ținut cu toții de mâini.
Luni, politicienii americani se certau cu privire la depășirea bugetului.
Marți au stat toți pe treptele Capitolului și au cântat „Doamne, binecuvântează America”.
Luni, președintele a plecat în Florida pentru a le citi copiilor.
Marți s-a întors la Washington pentru a-i proteja.
Luni am avut familii.
Marți am avut orfani.
Luni, mulți au plecat la serviciu, ca de obicei.
Marți au murit.
Oare cum de miercuri am mai găsit timp să ne întoarcem la vechile frecușuri prin care ne rănim zilnic? Și mă întreb, cum de mai găsim timp să ne urâm, noi, cei care-așa de repede murim?…
Dumnezeu să-ți dea înțelepciunea să aduci astăzi o rază de speranță în viața celor din jurul tău. Dumnezeu știe și poate.

11 septembrie 2003

Lasă un răspuns

